Sellasist + Small Business Symplex
Integracja Sellasist z Small Business Symplex
Integracja systemu Sellasist z rozwiązaniem Small Business Symplex to proces łączenia różnych elementów lub aplikacji w jedną spójną całość, które są w stanie współpracować ze sobą.
Integracja Sellasist z Small Business Symplex obejmuje obszary:
- przetwarzanie zamówień z Sellasist
- obsługa pól dodatkowych w zamówieniu w Sellasist
- dodawanie zamówień do Sellasist (w tym masowe dodawanie)
- zarządzanie statusami zamówień
- pobieranie informacji o zwrotach/reklamacjach z Sellasist
- towary
- warianty towarów
- stany magazynowe
- obsługa pól dodatkowych w Sellasist
- masowa aktualizacja produktów
- automatyczne tworzenie dokumentów sprzedaży FV/PAR i przekazywanie do systemu Baselinker
- obustronne przekazywanie numery listów przewozowych
- obustronne przekazywanie płatności i rozliczanie w systemie ERP
- automatyczne wydruki
- kontrahenci
[EM]
Zapoznaj się z zakresem integracji.
Case Study
Ciekawią Cię wyniki współpracy z Orbis Software Polska?
Sprawdź nasze studia przypadków i wykorzystaj nasze doświadczenie do usprawnienia procesów w Twojej firmie!
Zobacz Case Study