Case Study

Zbiór inspirujących historii sukcesu naszych klientów oraz opisy wdrożeń, które pomogły zoptymalizować procesy zwrotów i reklamacji.

Robot Orbis-Software Polska - Integracje e-commerce

Odkryj, jak nasi klienci osiągnęli sukces dzięki naszym rozwiązaniom!

Miniatura Case Study - Standaryzacja danych w przedsiębiorstwie z branży RTV i AGD

Standaryzacja danych w przedsiębiorstwie z branży RTV i AGD

Czym jest standaryzacja danych i jaki może mieć wpływ na przetwarzanie zamówień? Dowiedz się czytając nasze case study!

Pobierz Case Study
Miniatura Case Study - Zwroteo - Efektywne Zarządzanie Zwrotami w Branży Zoologicznej

Zwroteo - Efektywne Zarządzanie Zwrotami w Branży Zoologicznej

Dlaczego niektóre zwroty i reklamacje korzystniej jest przyjąć bez odesłanego produktu? Czy można w ogóle tak zrobić? Kiedy odsyłanie zwracanego produktu nie ma sensu zarówno dla klienta, jak i sprzedawcy? Zapraszamy do sprawdzenia naszego case study, gdzie odpowiadamy na powyższe pytania!

Pobierz Case Study
Miniatura Case Study - Zwroteo - Inteligentne zarządzanie zwrotami zegarków

Zwroteo - Inteligentne zarządzanie zwrotami zegarków

Jak oszukać sprzedawcę? Jak jako sprzedawca nie dać się oszukać? Czym są numery seryjne i do czego mogą się przydać? Na wszystkie te pytania odpowiadamy w naszym case study o Zwroteo i inteligentnym zarządzaniu zwrotami przez sprzedawcę zegarków. Zapraszamy!

Pobierz Case Study
Miniatura Case Study - Zwroteo - Efektywne zarządzenie zwrotami w branży odzieżowej

Zwroteo - Efektywne zarządzenie zwrotami w branży odzieżowej

Czy duża ilość zwrotów i reklamacji może mieć znaczący wpływ na biznez? Jak sobie z tym radzić? Czy wielokanałowa sprzedaż może utrudniać sprawną obsługę klienta? Na te i inne pytania odpowiadamy w naszym case study o efektywnym zarządzaniu zwrotami ze Zwroteo w firmie z branży fashion. Sprawdź!

Pobierz Case Study
Miniatura Case Study - Zwroteo - Zmniejszenie Wykorzystania Zasobów Wykorzystywanych Przy Obsłudze Zwrotów I Reklamacji W Sklepie Meblowym

Zwroteo - Zmniejszenie Wykorzystania Zasobów Wykorzystywanych Przy Obsłudze Zwrotów I Reklamacji W Sklepie Meblowym

Czy wielkogabarytowość zwracanych produktów może mieć wpływ na czas obsługi procesu? Jakie trudności mogą wystąpić przy obsłudze zwrotów i reklamacji w sklepie meblowym? Jak zaradzić rozproszeniu informacji o zwrotach i reklamacjach, a przy tym zredukować czas ich obsługi? Dowiedz się czytając nasze case study!

Pobierz Case Study

Zapytaj nas o wszystko, chętnie odpowiemy!