BaseLinker + Enova 365

Integracja BaseLinker z Enova 365

Integracja systemu BaseLinker z rozwiązaniem Enova 365 to proces łączenia różnych elementów lub aplikacji w jedną spójną całość, które są w stanie współpracować ze sobą.

Integracja BaseLinker z Enova 365

Integracja systemów obejmuje obszary:

  • przetwarzanie zamówień
  • towary
    • warianty towarów
    • stany magazynowe
    • zdjęcia towarów
  • automatyczne tworzenie dokumentów sprzedaży FV/PAR i przekazywanie do systemu Baselinker
  • obustronne przekazywanie numery listów przewozowych
  • obustronne przekazywanie płatności i rozliczanie w systemie ERP
  • wykonywanie dokumentów wewnętrznych
  • automatyczne wydruki
  • kontrahenci
  • grupy rabatowe
  • cenniki indywidualne

 

 

[EM]

Zapoznaj się z zakresem integracji.

Case Study

Ciekawią Cię wyniki współpracy z Orbis Software Polska?

Sprawdź nasze studia przypadków i wykorzystaj nasze doświadczenie do usprawnienia procesów w Twojej firmie!

Zobacz Case Study

Porozmawiajmy o współpracy!

Bezpłatna konsultacja