BaseLinker + Enova 365
Integracja BaseLinker z Enova 365
Integracja systemu BaseLinker z rozwiązaniem Enova 365 to proces łączenia różnych elementów lub aplikacji w jedną spójną całość, które są w stanie współpracować ze sobą.
Integracja BaseLinker z Enova 365
Integracja systemów obejmuje obszary:
- przetwarzanie zamówień
- towary
- warianty towarów
- stany magazynowe
- zdjęcia towarów
- automatyczne tworzenie dokumentów sprzedaży FV/PAR i przekazywanie do systemu Baselinker
- obustronne przekazywanie numery listów przewozowych
- obustronne przekazywanie płatności i rozliczanie w systemie ERP
- wykonywanie dokumentów wewnętrznych
- automatyczne wydruki
- kontrahenci
- grupy rabatowe
- cenniki indywidualne
[EM]
Zapoznaj się z zakresem integracji.
Case Study
Ciekawią Cię wyniki współpracy z Orbis Software Polska?
Sprawdź nasze studia przypadków i wykorzystaj nasze doświadczenie do usprawnienia procesów w Twojej firmie!
Zobacz Case Study