easySales
Co to jest easySales?
Narzędzie do automatyzacji i zarządzania sprzedażą online z wielu źródeł easySales to platforma automatyzacji eCommerce, która usprawnia sprzedaż online dzięki zarządzaniu magazynami, synchronizacji zapasów i cen oraz automatycznej realizacji zamówień, w tym nadawanie przesyłek i drukowanie etykiet. Automatyzując powtarzalne zadania, redukując błędy i zwiększając skalowalność, easySales pomaga firmom zwiększać wydajność i oszczędzać czas.
easySales zintegrujesz się m.in. z marketplace’ami, jak Allegro, eBay, Amazon, eMAG, Empik, Erli, platformami sklepowymi, m.in. Shoper, WooCommerce, Prestashop, Shopify czy przewoźnikami, m.in. Wysyłam z Allegro, DPD, DHL, InPost, Poczta Polska, GLS i wieloma innymi polskimi oraz zagranicznymi integracjami.
Co robi easySales?
- Automatyzuje procesy dzięki automatycznych akcjom
- Zarządza zamówieniami z wielu źródeł w 1 miejscu
- Synchronizuje stany i ceny w czasie rzeczywistym
- Automatyzuje fakturowanie, nadawanie przesyłek i drukowanie etykiet
- Ułatwia międzynarodową ekspansję dzięki automatycznym tłumaczeniom
- Wykorzystuje repriceing do efektywnego zarządzania sprzedażą
Jakie są zalety easySales?
- Dedykowany opiekun konta dla każdego abonamentu
- Support w formie zgłoszeń oraz chatu na żywo po polsku bezpośrednio w panelu sprzedawcy
- Duża ilość dostępnych automatyzacji za sprawą łatwych do samodzielnej konfiguracji procesów
- Rosnąca ilość integracji zgłaszanych przez użytkowników
- Szybka reakcja na zgłoszenia użytkowników
- Możliwość uruchomienia easySales na prywatnym serwerze z dowolnymi funkcjonalnościami (Enterprise)
- Prostota użytkowania zaawansowanego narzędzia
Orbis Software Polska dostarcza kompleksowe integracje od 2013. Zawierają one:
Pakiet podstawowy funkcjonalności integracyjnych dla easySales
działanie rozwiązania 24/7
indywidualne procesy w BPML
szkolenie z działania systemu
indywidualne wdrożenie u klienta
dedykowany support
dokumentacja uzytkowa dla rozwiązania
kontakt dedykowanego opiekuna
support przez e-mail
support przez telefon
czas odpowiedzi (SLA) zgodny z umową
możliwość wprowadzania indywidualnych modyfikacji przez zespół Orbis Software Polska
changelog
Case Study
Ciekawią Cię wyniki współpracy z Orbis Software Polska?
Sprawdź nasze studia przypadków i wykorzystaj nasze doświadczenie do usprawnienia procesów w Twojej firmie!
Zobacz Case Study