Logo - easySales

easySales

Co to jest easySales?

Narzędzie do automatyzacji i zarządzania sprzedażą online z wielu źródeł easySales to platforma automatyzacji eCommerce, która usprawnia sprzedaż online dzięki zarządzaniu magazynami, synchronizacji zapasów i cen oraz automatycznej realizacji zamówień, w tym nadawanie przesyłek i drukowanie etykiet.  Automatyzując powtarzalne zadania, redukując błędy i zwiększając skalowalność, easySales pomaga firmom zwiększać wydajność i oszczędzać czas.  
easySales zintegrujesz się m.in. z marketplace’ami, jak Allegro, eBay, Amazon, eMAG, Empik, Erli, platformami sklepowymi, m.in. Shoper, WooCommerce, Prestashop, Shopify czy przewoźnikami, m.in. Wysyłam z Allegro, DPD, DHL, InPost, Poczta Polska, GLS i wieloma innymi polskimi oraz zagranicznymi integracjami.  
 
 
 
Co robi easySales? 
  • Automatyzuje procesy dzięki automatycznych akcjom 
  • Zarządza zamówieniami z wielu źródeł w 1 miejscu 
  • Synchronizuje stany i ceny w czasie rzeczywistym 
  • Automatyzuje fakturowanie, nadawanie przesyłek i drukowanie etykiet 
  • Ułatwia międzynarodową ekspansję dzięki automatycznym tłumaczeniom 
  • Wykorzystuje repriceing do efektywnego zarządzania sprzedażą  
 
Jakie są zalety easySales? 
  • Dedykowany opiekun konta dla każdego abonamentu 
  • Support w formie zgłoszeń oraz chatu na żywo po polsku bezpośrednio w panelu sprzedawcy 
  • Duża ilość dostępnych automatyzacji za sprawą łatwych do samodzielnej konfiguracji procesów 
  • Rosnąca ilość integracji zgłaszanych przez użytkowników 
  • Szybka reakcja na zgłoszenia użytkowników 
  • Możliwość uruchomienia easySales na prywatnym serwerze z dowolnymi funkcjonalnościami (Enterprise) 
  • Prostota użytkowania zaawansowanego narzędzia 

Orbis Software Polska dostarcza kompleksowe integracje od 2013. Zawierają one:

Pakiet podstawowy funkcjonalności integracyjnych dla easySales

działanie rozwiązania 24/7
indywidualne procesy w BPML
szkolenie z działania systemu
indywidualne wdrożenie u klienta
dedykowany support
dokumentacja uzytkowa dla rozwiązania
kontakt dedykowanego opiekuna
support przez e-mail
support przez telefon
czas odpowiedzi (SLA) zgodny z umową
możliwość wprowadzania indywidualnych modyfikacji przez zespół Orbis Software Polska
changelog

Orbis Software Polska implementuje integracje z easySales

easySales + PIM

easySales + WMS

easySales + Pozostałe

Case Study

Ciekawią Cię wyniki współpracy z Orbis Software Polska?

Sprawdź nasze studia przypadków i wykorzystaj nasze doświadczenie do usprawnienia procesów w Twojej firmie!

Zobacz Case Study

Porozmawiajmy o współpracy!

Bezpłatna konsultacja