BaseLinker + Comarch Opt!ma
Integracja BaseLinker z Comarch Opt!ma
Integracja systemów Baselinker z Comarch Optima staje się kluczowym elementem optymalizacji procesów biznesowych. Dzięki odpowiedniej automatyzacji, możliwe jest nie tylko usprawnienie komunikacji systemami Baselinker a Comarch Optima, ale także znacząca oszczędność czasu w codziennych operacjach. Integracja systemów Baselinker i Comarch Optima pozwala na płynne zarządzanie danymi, co przekłada się na większą efektywność oraz redukcję błędów wynikających z manualnych procesów. Integrowane obszary to:
Zarządzanie produktami
- dodawanie kartotek produktów w dowolnym magazynie lub dowolnym katalogu Baselinker
- aktualizacja kartotek produktów w dowolnym magazynie lub katalogu Baselinker
- dodanie producenta do kartoteki produktu
- ustawianie lokalizacji towaru
- dodawanie i aktualizacja wymiarów produktów takich jak: waga, szerokość, wysokość, długość w systemie Baselinker
- dodawanie i aktualizacja dodatkowych pól produktów w systemie Baselinker
- stany magazynowe
- automatyczna aktualizacja stanu magazynowego z Comarch Optima do Baselinker
- aktualizacja z jednego wskazanego magazynu w Comarch Optima
- aktualizacja z wielu magazynów Comarch Optima jako suma lub inne
- aktualizacja stanów wirtualnych
- Ceny sprzedaży
- automatyczna aktualizacja cen w Baselinker z Comarch Optima
Przetwarzanie danych Kontrahenta
- automatyczne dodawanie i aktualizacja kartoteki kontrahenta w Comarch Optima
Pobieranie i przetwarzanie zamówień
- automatyczne pobieranie zamówień z Baselinker do Comarch Optima
- tworzenie zamówień od klienta w systemie Comarch Optima na wskazanym licznie magazynie
- automatyczna identyfikacja kartoteki kontrahenta (np. email, NIP)
- weryfikacja kartotek kontrahentów w systemach GUS, VIES, Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT
- tworzenie kartotek kontrahentów, Comarch Optima
- ustawianie czasu wymiany danych
- przekazywanie dokumentów Faktury lub paragonu do systemu Baselinker.
Inne aktualizacje
- automatyczna wymiana statusów zamówień między Baselinker i Comarch Optima
- automatyczne przekazywanie numerów nadań (listów przewozowych) do Baselinker
- pobieranie i przekazywanie informacji o listach przewozowych stworzonych w systemie Baselinker
- pobieranie i przekazywanie informacji o płatnościach zaewidencjonowanych w systemie Baselinker
Możliwość jednoczesnego podłączenia wielu kont Baselinker.
Zapoznaj się z zakresem integracji.
Case Study
Ciekawią Cię wyniki współpracy z Orbis Software Polska?
Sprawdź nasze studia przypadków i wykorzystaj nasze doświadczenie do usprawnienia procesów w Twojej firmie!
Zobacz Case Study