BaseLinker + Comarch Opt!ma

Integracja BaseLinker z Comarch Opt!ma

Integracja systemu BaseLinker z rozwiązaniem Comarch Opt!ma to proces łączenia różnych elementów lub aplikacji w jedną spójną całość, które są w stanie współpracować ze sobą.

Integracja systemów Baselinker z Comarch Optima staje się kluczowym elementem optymalizacji procesów biznesowych. Dzięki odpowiedniej automatyzacji, możliwe jest nie tylko usprawnienie komunikacji systemami Baselinker a Comarch Optima, ale także znacząca oszczędność czasu w codziennych operacjach. Integracja systemów Baselinker i Comarch Optima pozwala na płynne zarządzanie danymi, co przekłada się na większą efektywność oraz redukcję błędów wynikających z manualnych procesów. Integrowane obszary to:

Zarządzanie produktami

  • dodawanie kartotek produktów w dowolnym magazynie lub dowolnym katalogu Baselinker
  • aktualizacja kartotek produktów w dowolnym magazynie lub katalogu Baselinker
  • dodanie producenta do kartoteki produktu
  • ustawianie lokalizacji towaru
  • dodawanie i aktualizacja wymiarów produktów takich jak: waga, szerokość, wysokość, długość w systemie Baselinker
  • dodawanie i aktualizacja dodatkowych pól produktów w systemie Baselinker
  • stany magazynowe
  • automatyczna aktualizacja stanu magazynowego z Comarch Optima do Baselinker
  • aktualizacja z jednego wskazanego magazynu w Comarch Optima
  • aktualizacja z wielu magazynów Comarch Optima jako suma lub inne
  • aktualizacja stanów wirtualnych
  • Ceny sprzedaży
  • automatyczna aktualizacja cen w Baselinker z Comarch Optima
  •  

Przetwarzanie danych Kontrahenta

  • automatyczne dodawanie i aktualizacja kartoteki kontrahenta w Comarch Optima

Pobieranie i przetwarzanie zamówień

  • automatyczne pobieranie zamówień z Baselinker do Comarch Optima
  • tworzenie zamówień od klienta w systemie Comarch Optima na wskazanym licznie magazynie
  • automatyczna identyfikacja kartoteki kontrahenta (np. email, NIP)
  • weryfikacja kartotek kontrahentów w systemach GUS, VIES, Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykreślonych i przywróconych do rejestru VAT
  • tworzenie kartotek kontrahentów, Comarch Optima
  • ustawianie czasu wymiany danych
  • przekazywanie dokumentów Faktury lub paragonu do systemu Baselinker.

Inne aktualizacje

  • automatyczna wymiana statusów zamówień między Baselinker i Comarch Optima
  • automatyczne przekazywanie numerów nadań (listów przewozowych) do Baselinker
  • pobieranie i przekazywanie informacji o listach przewozowych stworzonych w systemie Baselinker
  • pobieranie i przekazywanie informacji o płatnościach zaewidencjonowanych w systemie Baselinker

 

Możliwość jednoczesnego podłączenia wielu kont Baselinker.

Zapoznaj się z zakresem integracji.

Case Study

Ciekawią Cię wyniki współpracy z Orbis Software Polska?

Sprawdź nasze studia przypadków i wykorzystaj nasze doświadczenie do usprawnienia procesów w Twojej firmie!

Zobacz Case Study

Porozmawiajmy o współpracy!

Bezpłatna konsultacja